Se indlæg
Your Football Career » (Off YFC) Information om rollespillet » Nyt fra Crewet
 Udskriv debat
Crew Blog
Riegels
Crew Blog

In here we will attempt to keep you updated on our thoughts regarding the game. In the note below you can also have a look at the current crew members. We aim to update this immidiately after change of roles.

In the bottom part of this post you can check the history of this crew blog. Note, however, that the first line of updates are in Danish, as they were from back when the game was not in English.

Feel free to comment, or ask questions regarding our input. The purpose of the thread is not, however to ask general questions regarding the game. This can happen in the relevant threads.

Current crew members
SotD
Sjoller225
Nikolai
QuesT
Holck
MartinBalslev
Jepze
Rahoan
Patmac
Iven

History
#1 Ejer
#2 Crew-weekend
#3 Timer
#4 Balslev takker af
#5 Nyt tema
#6 Riegels takker af
#7 Nyt Blod i Crewet
#8 Afgang & Tilgang i Crewet
#9 Tekniske problemer
#10 Down period
#11 Change of design
Redigeret af Holck d. 15-12-2016 23:23

Riegels
#1 Ejer

Der har den seneste tid været sket meget helt helt bagom spillet.

SotD har i længere tid gået med tanken om at sælge dele af sin ejerandel, dette er grundet forhold i privatlivet og arbejdslivet samt for at sikre at udviklingen i spillet ikke går i stå og fortsat bevæger sig i den rigtige retning.
Dette er udmundet i at Your Football Career nu er gået fra et have en enkelt ejer til at have en ejerkreds af fem.

Denne ejerkreds kan ses som en bestyrelse, som har nedsat en direktion (crewet) til at varetage den daglige drift af siden og spillets gang. Bestyrelsen melder at de har fuld tiltro til det nuværende crew og deres kompentencer til at udføre de krævede opgaver, i spillets bedste interesse.

Dette har ingen effekt på selve spillet, men det har styrket økonomien og strukturen bag konceptet. Hvilket fremtidssikrer Your Football Career, både i den umiddelbare fremtid men også på længere sigt.

Crewet.

Riegels
Det er iøvrigt tilladt at kommenterer herinde, såfremt man ønsker det.

Riegels
#2 Crew-weekend

I weekenden havde vi crew-weekend. Det vil sige at alle fra crew var inviteret til at mødes i Københavnsområdet. Dette var både for at lære hinanden at kende, samt for at få snakket en masse om YFC både i den nære fremtid samt på længere sigt. Vi fik sparret godt med hinanden, samt lagt nogle interne planer, som på sigt kan gavne YFC rigtig meget. Vi fik ligeledes diskuteret forslag og ideer til nye tiltag.
Det var en meget produktiv samt lærerig weekend, og det har kun gjort lysten for at udvikle YFC endnu større.

Crewet.

Adam Maloney
Spændende ide, som også giver os andre i spillet mulighed for at se hvad der sker i crewet.

Thumbs up herfra!
Dealer dødlige fodbold i hjertet af Nordkorea

Eddie Anderson
Det lyder meget spændende. Glæder mig til at se alle de nye tiltag, som i har fundet på Smile

Riegels
Desværre havde hjemmesiden problemer i store dele af igår, hvorfor man ikke kunne komme ind på den.

Vi i crewet undskylder selvfølgelig for denne fadæse, og vi håber ikke det sker igen.

Bataar Borjigin
Riegels ved I hvad det skyldtes?
Og er det noget I tror I har styr på til hvis det skulle ske igen?
i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Bataar2_zpsa2221c89.png
Alder: 26 (s7)
Land: Mongoliet
Position: COM (Playmaker) / OMV
Klub: CD Monterrey
Position: COM (100%) OMV (100%) CM (75%) ANG (25%)

Ingen over, kun langt over!

Jin Ill Sung
Det skete ikke kun for YFC. PCMWorld og PCMFreaks's servere var nede i samme tidsrum.
i1248.photobucket.com/albums/hh485/_-Ziber-_/Illsung.png

Riegels
Jeg er desværre ikke hjemmeside kyndig, så jeg ved intet om det.

Men jeg ved at vores udbyder har server i Asien, hvorfor eventuelle opdateringer de laver altid vil komme i dagstimerne hos os (grundet tidszoner), da de laver dem om natten hos dem.

Om det så er det der har været tilfældet denne gang kan jeg ikke svare på.

Bataar Borjigin
Jeg tænkte mere på om DDos var en mulighed (er elendig til elektronik selv), i så fald har ellers noget der kan tage sig af DDoS?
i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Bataar2_zpsa2221c89.png
Alder: 26 (s7)
Land: Mongoliet
Position: COM (Playmaker) / OMV
Klub: CD Monterrey
Position: COM (100%) OMV (100%) CM (75%) ANG (25%)

Ingen over, kun langt over!

Riegels
Det var ikke en DDos nej.

sjoller225
Riegels skrev:

Jeg er desværre ikke hjemmeside kyndig, så jeg ved intet om det.

Men jeg ved at vores udbyder har server i Asien, hvorfor eventuelle opdateringer de laver altid vil komme i dagstimerne hos os (grundet tidszoner), da de laver dem om natten hos dem.

Om det så er det der har været tilfældet denne gang kan jeg ikke svare på.

99,9 % sikker på den forklaring. Og at der er gået noget galt med opdateringen, så serverne ikke er startet op igen med det samme. For det var mange timer at siderne var nede.
Er du i tvivl om noget, så spørg gerne...

Nikolai
#3 Timer

Som flere har bemærket, så er der kommet en timer op ude i venstre side. Denne timer fungere pt. for transfervinduet, hvor du kan klikke på den og blive dirigeret til siden med deadlines for denne transferperiode. Timeren vil efter udløb selvfølgelig blive stillet frem til den næste deadline.

Når vi er færdig med vinduet, vil timeren fungere for hvornår næste runde vil blive spillet. Dermed, vil det være muligt at klikke på timeren, for så at blive dirigeret over på siden med næste rundens kampe, hvis du har brug for dette overblikket.

Benjamin Kvist Nesrillias
Super tiltag Smile
Benjamin Kvist Nesrillias
24 år
10'er
Juve

i40.tinypic.com/34f1lhk.png

Paul McCollan
Jeg er vild med den. Vidste nemlig ikke hvornår vinduet sluttede før det.. hehe Smile
Paul McCollan - 24 - Ireland - CB

Habana-Exiom C.F

Riegels
#4 Baslev takker af

MartinBalslev har valgt at trække sig fra crew grundet personlige årsager i privaten // det civile liv. Dette har vi i crewet fuld forståelse for, da vi alle har fuldtidsbeskæftigelse i form af enten job og/eller skole. Balslev havde ikke mange opgaver udadtil, hvorfor de fleste måske tænker at han ikke lavede noget. Dette var dog ikke tilfældet, da han var et aktivt medlem bagom scenen. Vi i crewet vil meget gerne takke Balslev for hans arbejde på YFC og vi håber at han en dag vender tilbage, såfremt han har tiden og lysten til det.

Samtidig vil jeg reklamere for at vi lige pt. søger managers, så send endelig en ansøgning afsted til Fodboldforbundet.

Crewet

Mads Pedersen
Tak for insatsen, og held og lykke i den virkelige verdenSmile

Riegels
#5 Nyt tema

Der arbejdes i øjeblikket på højtryk for at få launched et nyt tema på hjemmesiden. Vi har er kommet langt, men mangler stadig nogle små og vigtige detaljer.
Hold øje med countdownen, da den vil blive tælle ned til tema skiftet.

Crewet

Luca Lazovik
Bryder mig ikke om det nye tema. Desværre!
i1258.photobucket.com/albums/ii540/Champenralle/LucaLazovikYFCcopy_zpsc4a46add.png

Spring til debat: